MEMBER WORDEN

TOELATINGSVOORWAARDEN

  • Je bedrijf staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en voert werkzaamheden uit als interieurarchitect, interieurstylist of projectinrichter;

  • Je bent in het bezit van een geldig BTW-nummer;

  • Inkoop is uitsluitend bedoelt voor projectmatige doeleinden.

B2B INKOOPVOORDEEL

Voldoe je aan bovenstaande voorwaarden? Vul dan het digitale inschrijfformulier in. Wanneer je aanvraag wordt goedgekeurd, ontvang je van jouw persoonlijke account manager een Co Contract met de vastgestelde inkoopkorting. Na ondertekening ontvang je toegang tot het B2B platform en kun je gebruik maken van alle benefits binnen je contract.

CO CONTRACT SERVICE

Met meer dan 250 high-end merken in huis, heb je de grootste keuze aan producten, merken en stijlen voor ieder interieurproject. Het is mogelijk om per product een referentie aan te geven. Kies het gewenste afleveradres van je deellevering, complete order of kies ervoor om het transport zelf te regelen. Co Contract besteld de producten bij de desbetreffende leverancier(s) en verzamelt deze in ons geconditioneerde magazijn. Zodra je bestelling compleet is nemen wij contact op om een leverafspraak in te plannen.

 

Samen met de klant de producten of collecties fysiek bekijken? Maak dan een afspraak in de showroom van Co van der Horst in Amstelveen of Flexform Amsterdam.

Inschrijven voor Co Contract
GESCHATTE JAARLIJKE INKOOP VIA CO CONTRACT (EX. BTW)

Bedankt, we nemen zo snel mogelijk contact op.